2.2.10

INVITACIÓ ANIVERSARI · INVITACIÓN CUMPLEAÑOS

·····
S'acosta l'aniversari dels meus dos nebots i els he preparat la invitació de la festa per als seus amiguets. És la meva primera feina d'Scrap digital, tot i que ja hi estic acostumada a treballar amb Photoshop. Espero que els agradi als amiguets dels meus nebots!!!

Pronto mis sobrinos cumplen años y les he preparado la invitació de la fiesta para sus amiguetes. Es el primer trabajo de Scrap digital, aunque ya esté acostumbrada a trabajar con el Photoshop. Espero que les guste a los amiguetes de mis sobrinos!!!

20 comentaris:

  1. Dons per ser la primera t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  2. GRÀCIES!!!!!!!!! DESPRÉS ET DÓNO UNA INVITACIÓ FÍSICAMENT!

    ResponElimina
  3. Quin regal de tieta que tenen aquests "pekes". Si em torno a casar, me les tornes a fer???

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...